Badanie satysfakcji Klientów

W okresie od kwietnia do końca czerwca 2013 przeprowadzaliśmy badanie satysfakcji Klientów Przedsiębiorstwa SWORD. Badanie zostało przeprowadzone na losowo wybranej grupie Klientów firmy. Zadaniem Ankietowanych było udzielenie odpowiedzi na przygotowane w ankiecie pytania. Poniżej, z radością, prezentujemy wyniki przeprowadzonego badania.

Pytanie pierwsze:

Badanie satysfakcji Klientów - pytanie 1

Czy wiesz, że…

Wszyscy klienci oceniają jakość pił w SWORD pozytywnie, a 91 % naszych Klientów ocenia ją jako bardzo dobrą.

Pytanie drugie:

Badanie satysfakcji Klientów - pytanie 2

Czy wiesz, że…

86 % klientów SWORD uznało naszych handlowców i doradców za terminowych.

Pytanie trzecie:

Badanie satysfakcji Klientów - pytanie 3

Czy wiesz, że…

99 % przesyłek nadawanych przez SWORD dociera do klientów w przeciągu 2 dni roboczych.

Pytanie czwarte:

Badanie satysfakcji Klientów - pytanie 4

Czy wiesz, że…

Nasi pracownicy w blisko 98 % przypadków przeprowadzają fachowy wywiad techniczny w celu pełnego zaspokojenia potrzeb Klientów.

Pytanie piąte:

Badanie satysfakcji Klientów - pytanie 5

Czy wiesz, że…

Wszyscy klienci oceniają obsługę w SWORD pozytywnie, a blisko 88 % naszych klientów ocenia ją jako bardzo dobrą?

Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że:

Blisko 40 % Klientów SWORD nie korzysta z możliwości, jakie oferują nasze programy partnerskie.

Programy, które przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa, dają możliwość zdobycia wielu atrakcyjnych nagród. Zachęcamy do ich szerszego wykorzystywania. Aktualne informacje mogą Państwo uzyskać u naszych Doradców Techniczno-Handlowych.

Chcielibyśmy podziękować Państwu za tak dobre oceny i jednocześnie zapewnić, że nie spoczniemy na laurach i w dalszym ciągu będziemy ciężko pracować, by zapewnić Państwu najwyższy poziom obsługi.